ร่วมงานกับเรา
ร่วมสร้างการเปลี่ยนแปลงเข้าสู่โลกของการตลาดและเทคโนโลยีไปด้วยกัน
ร่วมงานกับเรา
ร่วมสร้างการเปลี่ยนแปลงเข้าสู่โลกของการตลาดและเทคโนโลยีไปด้วยกัน
Customer Operation Specialist
Responsibilities
- Review and plan the customer segmentation with varying strategies.
- Foster collaboration within the team and across the customer lifecycle.
- Create and drive a company-wide culture of Customer Centricity approach.
- Drive new business growth through greater advocacy and reference-ability.
- Develop customer experience, satisfaction to increase renewal rates and reduce churn rate.
- Assist the Sales team by expanding revenue in key accounts through cross-selling and upsell.
- Influence future LTV through higher product adoption, customer satisfaction, and overall health scores.
- Develop touch points and standardize customer operation processes in the journey e.g., usage, needs, etc.)
- Define operational metrics for tracking customer experience and satisfaction.
- Collaborate with Sales, Solution Consultant, and COO to improve the customer journey on strategic handoffs.
- Maintain Customer Knowledge Base Center such as platform manual update, and/or related docs.
Qualifications
- Bachelor’s degree in Administrative, marketing, management, or related field
- 3+ years’ experience in Customer Success, Sales, Professional Services, or similar to SaaS background.
- Positive attitude, Unafraid to take risks, forward thinker.
- A growth-oriented leader who has managed at a cross-functional team.
- Focus on leading indicators and growth metrics of Customer Success.
- Ideally combined background of Post-Sale and Cross-sales experience with knowledge and consultation
- Deep understanding of value drivers in recurring revenue business models.
- Data and KPI-driven, results-oriented mindset, forecasting and execution against stated targets.
- Ability to align with internal stakeholders, especially Sales, IT, Professional Services, and Support teams.
สวัสดิการ
- ประกันสุขภาพกลุ่ม และทันตกรรม
- พักผ่อนประจำปี 12 วันต่อปี แถมสะสมไปใช้ในปีต่อไปได้ด้วย
- ลาหยุดวันเกิด
- ตรวจสุขภาพประจำปี
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ (Provident fund)
- มีปาร์ตี้ กีฬา สนับสนุนความผ่อนคลายให้ทุกๆ เดือน
- มีขนม มาม่า กาแฟ ให้ทานแบบจุกๆ ทุกวัน
- Performance bonus
- สนับสนุนค่าฝึกอบรม 5000/year
- ท่องเที่ยวประจำปี
Work :
- Monday – Friday 09.00-18.00 (We are on a "Hybrid" work schedule.)
สนใจสามารถส่ง Resume / CV พร้อมระบุเงินเดือนปัจจุบันและเงินเดือนที่คาดหวังมาได้ที่ careers@ants.co.th
หรือโทร 064-303-1455 (HR)
ขับเคลื่อนทุกเป้าหมายทางธุรกิจของคุณให้ถึงเส้นชัย
ด้วยการตลาดและเทคโนโลยี