ร่วมงานกับเรา

ร่วมสร้างการเปลี่ยนแปลงเข้าสู่โลกของการตลาดและเทคโนโลยีไปด้วยกัน

ร่วมงานกับเรา

ร่วมสร้างการเปลี่ยนแปลงเข้าสู่โลกของการตลาดและเทคโนโลยีไปด้วยกัน

Customer Operation Specialist

 

Responsibilities

  • Review and plan the customer segmentation with varying strategies.
  • Foster collaboration within the team and across the customer lifecycle.
  • Create and drive a company-wide culture of Customer Centricity approach.
  • Drive new business growth through greater advocacy and reference-ability.
  • Develop customer experience, satisfaction to increase renewal rates and reduce churn rate.
  • Assist the Sales team by expanding revenue in key accounts through cross-selling and upsell.
  • Influence future LTV through higher product adoption, customer satisfaction, and overall health scores.
  • Develop touch points and standardize customer operation processes in the journey e.g., usage, needs, etc.)
  • Define operational metrics for tracking customer experience and satisfaction.
  • Collaborate with Sales, Solution Consultant, and COO to improve the customer journey on strategic handoffs.
  • Maintain Customer Knowledge Base Center such as platform manual update, and/or related docs.

 

Qualifications

  • Bachelor’s degree in Administrative, marketing, management, or related field
  • 3+ years’ experience in Customer Success, Sales, Professional Services, or similar to SaaS background.
  • Positive attitude, Unafraid to take risks, forward thinker.
  • A growth-oriented leader who has managed at a cross-functional team.
  • Focus on leading indicators and growth metrics of Customer Success.
  • Ideally combined background of Post-Sale and Cross-sales experience with knowledge and consultation
  • Deep understanding of value drivers in recurring revenue business models.
  • Data and KPI-driven, results-oriented mindset, forecasting and execution against stated targets.
  • Ability to align with internal stakeholders, especially Sales, IT, Professional Services, and Support teams.

 

สวัสดิการ

  • ประกันสุขภาพกลุ่ม และทันตกรรม
  • พักผ่อนประจำปี 12 วันต่อปี แถมสะสมไปใช้ในปีต่อไปได้ด้วย
  • ลาหยุดวันเกิด
  • ตรวจสุขภาพประจำปี
  • กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ (Provident fund)
  • มีปาร์ตี้ กีฬา สนับสนุนความผ่อนคลายให้ทุกๆ เดือน
  • มีขนม มาม่า กาแฟ ให้ทานแบบจุกๆ ทุกวัน
  • Performance bonus
  • สนับสนุนค่าฝึกอบรม 5000/year
  • ท่องเที่ยวประจำปี

 

Work :

  • Monday – Friday 09.00-18.00 (We are on a "Hybrid" work schedule.)

สนใจสามารถส่ง Resume / CV พร้อมระบุเงินเดือนปัจจุบันและเงินเดือนที่คาดหวังมาได้ที่ careers@ants.co.th
หรือโทร 064-303-1455 (HR)

ขับเคลื่อนทุกเป้าหมายทางธุรกิจของคุณให้ถึงเส้นชัย

ด้วยการตลาดและเทคโนโลยี

Scroll to Top